پرده برقی

پرده برقی


در راستای تغییرات و مدرنیته کردن نمای ساختمان‌ها (اعم از فروشگاه های بزرگ، منازل مسکونی، دفاتر کار و …) با توجه به رویکرد جایگزینی پنجره‌های بزرگ و نماهای کاملا شیشه‌ای با پنجره‌های کوچک سنتی برای داشتن بیشترین دید خارجی و جذب بیشتر نور، نیاز به استفاده از انواع پرده‌های شید، زبرا و پرده اتوماتیک به طور محسوسی قابل رویت می‌باشد. که به این منظور شرکت پنجره شهر پرده برقی (اتوماتیک) خود را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

پرده های اتوماتیک خود را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. یکی از امکانات یک خانه مدرن و امروزی پرده برقی می‌باشد. در حالی که ظاهر پرده همان پرده عادی است به کمک ریموت به صاحبخانه کمک می‌کند که از باز و بسته کردن دستی پرده بی‌نیاز شود. بسته به تناسب وزن پرده و نحوه باز شدن آن موتوری با توان مناسب انتخاب می‌شود.

پرده برقی مدرن کنترلی کرم
پرده برقی مدرن

ویدئو پرده برقی منزل مدرن


پرده برقی شید چیست؟

پرده شید یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبا سازی فضای دکوراسیون داخلی منازل و اماکن تجاری و اداری است. لغت شید در زبان انگلیسی به معنای سایه است. در واقع این پرده‌ها در ابتدا به منظور ایجاد سایه بر روی پنجره‌ها به کار می‌رفتند. پرده شید ساده از یک لایه پارچه که حول یک محور میچرخند تشکیل شده است.

برای تنظیم نور، می‌توان پرده را حول محوری که در بالای آن نصب شده است، بالا و پایین کشید. این پرده‌ها کاملا در قاب پنجره قرار می‌گیرند. امروزه این پرده‌ها در جنس‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. بدین ترتیب گزینه‌های بی‌شماری مقابل مشتری وجود دارد.

برای مشاهده نمونه کارهای ما به آپارات پنجره شهر مراجعه نمایید.

پرده اتوماتیک سفید پنجره های بزرگ
پرده اتوماتیک

ویژگی پرده اتوماتیک شید

شیدها و پرده‌های زبرا نوعی پوشش مفید جهت تنظیم نور و پوشاندن پنجره‌ها می‌باشند. این پرده‌ها دارای دو مکانیزم دستی و برقی می‌باشند. به طور کلی پرده‌های برقی به محصولاتی گفته می‌شود که باز و بسته و سایه روشن آن به وسیله ریموت انجام می‌گیرد. این ریموت هدایت موتوری را برعهده دارد که به پرده نصب شده است.

پرده برقی زبرا

پرده زبرا نوعی کرکره افقی از مدل پرده‌ مدرن است که در ساخت آن از پارچه استفاده شده ‌است و ساختاری دولایه دارد. این مدل از پرده قابلیت تنظیم به صورت دستی و یا برقی و حتی اتوماتیک را نیز دارد. مدل پرده زبرا به گونه‌ای است که اگر پارچه و رنگ مناسبی را برای آن انتخاب کنید، قابلیت نصب در بخش‌های مختلف منزل مثل اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی را دارد. ساختار پرده های زبرا متشکل از تور و پارچه است. که به صورت راه راه و مساوی با ظرافت هرچه تمام‌تر بافته شده است. سایه و روشن شدن برای اولین بار در پرده‌ها وجود دارد و با بالا و پایین کردن پرده می‌توانید از میزان نور وارد شده استفاده ی کامل ببرید که این ویژگی با کنترل نیز قابل تنظیم می باشد.

پرده کنترلی زبرا
پرده کنترلی

چرا باید از پرده برقی استفاده کنیم؟

  1. با توجه به افزایش طول پنجره‌ها، طول پرده‌ها زیاد شده و باز و بسته کردن آنها سخت و سفت می‌باشد به طوریکه افراد از باز و بسته کردن پرده‌ها منصرف می‌شوند.
  2. به دلیل چیدمان مبلمان و یا وسایل تزئینی در کنار پنجره‌ها گاها دسترسی به نخ پرده‌ها دشوار شده بطوریکه برای باز و بستن پرده‌ها باید وسایل و مبلمان را جابجا کرد همین امر باعث می‌شود در بیشتر مواقع پرده‌ها را باز و بسته نکنند.
پرده کرکره برقی سفید
پرده کرکره برقی

مزایای استفاده از پرده اتوماتیک

  • استفاده سهل و آسان
  • تنظیم نور ورودی به منزل یا محیط کار
  • اندازه موتور استفاده شده بسیار کوچک است.
  • موتور برقی در محل موردنظر بدون دغدغه ای نصب می‌شود.
  • امکان کنترل چندین پرده برقی به وسیله یک ریموت یا به صورت مجزا
  • در صورت قطع برق امکان باز و بسته کردن پرده به صورت دستی امکان پذیر می‌باشد.
پرده کنترلی کرکره ای
پرده کنترلی

موارد استفاده پرده کنترلی

  • منازل و ویلاها
  • فروشگاه‌ها و مراکز تجاری
  • مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها، بیمارستانها و …
  • مناسب برای پرده‌هایی که عرض و ارتفاع بزرگی دارند و بالا و پایین کردن پرده با زنجیر مشکل باشد.

پرده برقی راحتی و تطبیق پذیری را در کنترل نور طبیعی، حریم خصوصی محیط اتاق ارائه می دهند. این پرده ها معمولاً در منازل، ادارات، هتل ها و سایر فضاهای تجاری که کنترل دقیق نور و حریم خصوصی مورد نظر است استفاده می شود. آن‌ها در سبک‌ها، پارچه‌ها و طرح‌های مختلف برای مطابقت با زیبایی‌شناسی داخلی و نیازهای عملکردی مختلف عرضه می‌شوند.

آیا باز و بستن زیاد پرده ریموت دار آن را خراب می کند؟

هر تجهیزی اعم از مکانیکی و یا برقی دارای طول عمر مشخصی است که متناسب با نحوه و تعداد دفعات استفاده از آن می‌باشد. اما در صورت کلی سیستم پرده ریموت دار عمر بالاتری نسبت پرده‌های دستی دارند چرا که در سیستم دستی نخ با فشار زیاد ممکن است پاره شود ولی در پرده برقی تسمه بسیار محکم است و به این راحتی پاره نمی‌شود.

پرده اتوماتیک
پرده اتوماتیک

قیمت پرده برقی پذیرایی

قیمت پرده برقی پذیرایی بستگی به نوع پارچه استفاده شده و موتور آن دارد، جهت آگاهی از قیمت دقیق با شماره‌های مندرج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

پرده اتوماتیک کرکره ای
خرید پرده برقی

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره، توری پلیسه، پرده‌های مدرن و … می‌باشد. جهت سفارش محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرده برقی برای چه افرادی مناسب است؟

پرده برقی مدرن یک محصول محبوب برای افرادی است که به دنبال ترکیب فرم و عملکرد در دکوراسیون داخلی خود می باشند و به دنبال امکانات هوشمندی در کنترل نور و حریم خصوصی محیط می‌گردند.

آیا پرده برقی به برق متصل می‌شود ؟

در پاسخ به این سوال بله، پرده برقی اغلب به برق خانگی متصل می‌شود و برخی از مدل‌ها حتی از باتری نیز استفاده می‌کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

۱۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *