نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه ای کامپوننت


نرده شیشه ای در راه پله‌ها، تراس‌ها و … علاوه بر تامین امنیت و سهولت در تردد، به محیط اجرایی جلوه‌ای بسیار زیبا، مدرن و شیک می‌بخشد. اجرای نرده شیشه ای راه پله برای ایجاد امنیت و راحتی در رفت و آمد از راه پله لازم بوده و گاه بنا به اخذ گواهی پایان کار برای ساختمان، بسیار ضروری است. اما توجه به این نکته که علاوه بر بحث امنیت می توان ساختمان و راه پله را زیباتر نمود، استفاده از انواع نرده شیشه ای می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. یکی از این انواع نرده شیشه ای کامپوننت می‌باشد.

منظور از نرده شیشه ای کامپوننت چیست ؟

شاید به جرات می‌توان گفت زیباترین و در عین حال مستحکم ترین مدل نرده شیشه‌ای، نرده شیشه ای کامپوننت می‌باشد. این سیستم نرده شیشه ای به وسیله پروفیل‌های آلومینیومی u شکل که در واقع پایه‌های مهار کننده شیشه‌ها هستند اجرا می‌شود. این پروفیل‌ها به دو صورت روی کار و توکار (دفنی) تولید می‌شود. شیشه به کار رفته در اجرای این مدل نرده از نوع شیشه سکوریت و شیشه لمینت می‌باشد و حداقل ضخامت شیشه برای اجرا در این سیستم باید ۱۲mm باشد.

هر چه ارتفاع پنل‌های شیشه‌ای بیشتر باشد، تعداد پایه‌های u شکل افزایش می‌یابد. نرده های شیشه ای که به این روش اجرا می‌شوند هیچ پایه عمودی نداشته و نمای ظاهری نرده به صورت یک دیواره تمام شیشه‌ای یک پارچه می‌باشد.

مشخصات نرده شیشه ایحداقل قیمت تمام شده هر متر
قیمت نرده شیشه ای اکسپوز (کامپوننت)
شیشه سوپر کلیر سکوریت ۱۰ میل
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت نرده شیشه ای اکسپوز (کامپوننت)
شیشه سوپر کلیر ۲ لایه ۶ میل سکوریت لمینت
۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت پاییز ۱۴۰۱
نرده شیشه ای کامپوننت
نرده شیشه ای کامپوننت (پروژه فیلبند)

انواع نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه ای کامپوننت روکار

جهت ایجاد حفاظ دور تا دور پرتگاه، تراس، بالکن، روف گاردن و … از این مدل نرده استفاده می‌گردد. همانطور که از اسم این مدل پیداست بعد از اتمام کف سازی و نصب سنگ، سرامیک و … نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که در این روش حائز اهمیت است، تراز بودن و صاف بودن کف نهایی می‌باشد. در واقع جان پناه شیشه‌ای کامپوننت روی سطح نا صاف و نا تراز نصب نمی‌گردد. و حتی اگر نرده نصب شود، شیشه‌ها در یک راستا قرار نمی‌گیرند و مشکلات عدیده‌ای از لحاظ ایستایی و زیبایی کار به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: نمای کرتین وال

ویدئو پروژه اجرا شده نرده شیشه ای کامپوننت در سی بن ایزدشهر


متریال مورد استفاده در این سیستم، آلومینیوم می‌باشد. در واقع پروفیل‌های خاص آلومینیوم با دانسیته بالا به صورت اختصاصی تهیه و بر روی کف تراز نصب می‌گردد. همچنین این نرده قابلیت باز و بست کردن و امکان ایجاد در طرح و رنگ مختلف را دارا می‌باشند. شیشه های بکار رفته در این سیستم از نوع شیشه سکوریت، شیشه لمینت با ضخامت ۱۶ تا ۲۰ میلی متری هستند.

بیشتر بخوانید: ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای

نرده شیشه ای کامپوننت
نرده شیشه ای کامپوننت (پروژه خزرشهر)

نرده شیشه ای دفنی تو کار

این روش از لحاظ شباهت ظاهری به نرده شیشه ای کامپوننت شبیه است، ولی کلیه پروفیل‌ها در داخل زمین کار گزاشته می‌شوند. در واقع در نرده شیشه ای دفنی (توکار) فقط کاورهای آلومینیومی ظریف بر روی سطح زمین مشاهده می‌شود و تمامی متعلقات داخل زمین کار شده است. لازم به ذکر است که نکته مهم در استفاده از این ترکیب نرده شیشه‌ای این است که قبل از اتمام کف سازی باید پروفیل‌ها در داخل زمین کار گذاشته شوند و سپس کار کف سازی را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: نورپردازی نرده شیشه ای

نرده شیشه ای کامپوننت سکوریت

در اغلب پروژه‌ها از شیشه های سکوریت جهت اجرای نرده شیشه ای استفاده می‌شود. چرا که این نوع شیشه‌ها مقاومت بالایی داشته و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد، برای تولید شیشه‌ سکوریت ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره‌هایی با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد.

نرده شیشه ای کامپوننت
نرده شیشه ای کامپوننت توکار

نرده شیشه ای کامپوننت لمینت

چنانچه در پروژه‌ای ابعاد شیشه‌ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باشد و از روش فریم لس برای اجرای پروژه بکار رود باید از شیشه‌های لمینت شده بکار برد، ساختار این نوع شیشه‌ها بگونه ای است که دو یا سه عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان توسط لایه pvb یا sgp به یکدیگر چسبیده می‌شود.

کاربرد نرده شیشه ای

  • اجرای حصار اطراف استخر و آب نما
  • جهت اجرای پارتیشن تمام شیشه‌ای
  • نرده و جان پناه راهروها، بالکن، تراس، روف گاردن و …
  • اجرای سیستم traffic control و صف انتظار در مراکز تجاری و بانک‌ها
  • و…

بیشتر بخوانید: انواع نرده شیشه ای + لیست قیمت

نرده شیشه ای کامپوننت
نرده شیشه ای کامپوننت

مزایای نرده شیشه ای

  • به راحتی نظافت می‌شود.
  • موجب بزرگ دیده شدن فضای شما می‌شود.
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت، نور آفتاب و رطوبت بالا
  • نصب سریع و آسان و بدون نیازبه تخریب، جوشکاری، آهن کشی و …
  • به دلیل شفافیت شیشه می‌توانید از منظره محیط بیرون استفاده کنید.
  • تنوع فوق العاده زیاد در رنگ متناسب با کاربری‌ها و فضاسازی‌های مختلف

بیشتر بخوانید: پله شیشه ای چیست ؟

نرده شیشه ای کامپوننت
نرده شیشه ای کامپوننت

قیمت نرده شیشه ای کامپوننت

قیمت نرده شیشه ای بالکن و پله بر اساس ضخامت شیشه استفاده شده در گارد محافظ نرده، طول هر پنل شیشه‌ای و نوع شیشه از بابت سکوریت یا لمینت بودن شیشه و کیفیت متریال و مدل یراق آلات و اتصالات نگهدارنده این شیشه‌ها براساس مترمربع محاسبه و قیمت گذاری می‌شود. به دلیل تغییرات مداوم در قیمت شیشه برای اطلاع از قیمت به روز مدل‌های نرده شیشه ای با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: پایه اسپیگات

نحوه اجرای نرده شیشه‌ای کامپوننت

مشاده ویدئوهای بیشتر در آپارات پنجره شهر

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره، نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، بالکن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای، پله شیشه ای، توری پلیسه ای، پرده های مدرن و … می باشد. جهت سفارش محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *