توری پلیسه فرانسوی

توری پلیسه فرانسوی


موثرترین و ارزان‌ترین روش تهویه هوای منازل استفاده از انواع توری می‌باشد. یکی از بهترین و جدیدترین این توری‌ها، توری‌ پلیسه و آکاردئونی می‌باشند. توری پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده‌ای دارد و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری‌ها در قاب آلومینیومی می‌شود در حالی که توری‌های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا می‌شود. یکی از انواع این توری‌ها، توری پلیسه دوطرفه بازشو یا فرانسوی می‌باشد.

این توری برای درب و پنجره‌ دوجداره‌ که دارای پهنای زیادی می‌باشند طراحی شده است. امکان نصب توری پنجره دوجداره بر روی انواع حالت‌های بازشو درب و پنجره upvc (تک حالته، دوحالته، کشویی، فولکس واگنی و…) وجود دارد. ویژگی و مزیت بزرگ توری پلیسه به گونه‌ای است که در مواقع بسته بودن پنجره، توری‌ها به شکل جمع شونده و ضمن آنکه مانع دید نمی‌شوند. در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهد شد.

توری پلیسه فرانسوی
توری پلیسه فرانسوی

پنجره upvc دو لنگه بازشو یا فرانسوی

هنگامی که یک درب یا پنجره دو لنگه بازشو کنار هم قرار می‌گیرند طوری که دستگیره‌ها هر دو کنار هم قرار می‌گیرند، پنجره یا درب دو لنگه بازشو یا فرانسوی می‌گویند. در صورت زیاد بودن عرض لنگه می‌توان از توری دو طرف بازشو (فرانسوی) استفاده کرد و روی این مدل نصب کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت توری پلیسه + اطلاعات کامل

توری پلیسه دوطرفه بازشو

مزایای توری پلیسه دوطرفه بازشو

  • نصب آسان
  • استحکام بالا
  • طول عمر بالا
  • رنگبندی متنوع
  • جلوگیری از ورود حشرات
  • جمع شدن در فصل سرما
  • قابلیت نصب در هر جهت
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • مناسب هر شرایط آب و هوایی
  • قابل شستشو و عدم زنگ زدگی
  • قابلیت نصب بر روی انواع پنجره‌های آلومینیومی ( پنجره آلومینیوم ترمال بریک) و upvc

انواع توری پلیسه فرانسوی

  • توری تک فریم
  • توری دبل فریم

توری پلیسه فرانسوی تک فریم

توری پلیسه تک فریم نسل جدید توری‌های قدیمی می باشد این توری‌ها از فریم آلومینیوم ساخته شده است و جنس خود توری از جنس پارچه می‌باشد. توری تک فریم قابلیت جمع شونده به یک طرف را دارد به عبارت دیگر این توری‌ها به واسطه ریل‌هایی که در پایین و بالای آنها قرار گرفته می‌تواند در یک طرف جمع شود.

توری پلیسه فرانسوی دبل فریم

در این توری به واسطه تکنولوژی ساخت، به آسانی و بدون بازکردن پیچی از جای خود در می‌آید. در این مدل می‌توان جهت شستشو به راحتی توری را از قاب خارج کرده و آن را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب توری پلیسه + ویدئو

توری پلیسه فرانسوی
توری پلیسه فرانسوی

قیمت توری پلیسه دوطرفه بازشو

توری پلیسه از قاب آلومینیومی، ستون بازشونده آلومینیومی، الیاف توری از جنس پلی استر یا فایبر گلاس، قطعات اتصال پلاستیکی تشکیل شده است و به همین دلیل قیمت توری پلیسه به صورت مترمربع محاسبه می‌شود. جهت استعلام قیمت مترمربع توری پلیسه کافیست عرض و ارتفاع لنگه بازشوی موردنظر را در هم ضرب کنید که حاصل آن اندازه مترمربع توری است.

یکی از مواردی که موجب تغییر قیمت توری پلیسه می‌شود. رنگ و نوع فریم توری است، در صورتی که درب و پنجره upvc یا آلومینیومی، رنگی غیر از سفید باشد رنگ قاب توری نیز می‌تواند به همان صورت تغییر پیدا کند که موجب افزایش قیمت توری خواهد شد. مورد دوم مدل توری است، در حالت ساده توری به صورت پلیسه از یک طرف بازشو می‌باشد. حالت‌های دیگر مانند توری پلیسه دوطرفه آزاد (از هر دو طرف باز می‌شود و در قسمت وسط به هم می‌رسند) توری دبل فریم (قابلیت برداشتن توری جهت شستشو) قیمت توری افزایش خواهد یافت.

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم، اسکای لایت، نرده شیشه ای تراس و پله و … می باشد. جهت سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب توری پلیسه :

ویدئوهای بیشتر در آپارات پنجره شهر

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *