کابین دوش فریم لس

کابین دوش فریم لس


کابین دوش شیشه ای بدون فریم یکی از بخش‌هایی که در اکثر حمام‌های امروزی به چشم می‌خورد، فضایی محفوظ و مشخص است که جهت دوش گرفتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فضا به کابین دوش یا دور دوشی معروف است و کاربرد آن در دکوراسیون حمام‌های امروزی شناخته شده است. وقتی قصد بازسازی حمام خانه خود را دارید یا در حال ساخت آپارتمان قصد انتخاب محفظه‌ای برای دوش حمام را دارید، با گزینه‌های بسیار زیادی روبرو هستید. از راهکارهای قدیمی مانند پرده برای حمام گرفته تا یک درب کشویی ساده هیچ کدام به زیبایی کابین دوش شیشه ای که انواع مختلفی نیز دارد، نمی‌باشد. در این مقاله از پنجره شهر به بررسی مزایای کابین دوش شیشه ای بدون فریم می پردازیم.

کابین دوش شیشه ای، بسیار شیک و تمیز به نظر می‌رسد. این محفظه‌های شیشه ای با انعکاسی که در طراحی فضا ایجاد می‌کنند، باعث می‌شوند سایر عناصر و اجزای حمام نیز بسیار آراسته و براق به نظر برسند.

بودجه نقش اساسی در انتخاب هر کدام از موارد بالا دارد، قبل از هر چیز باید برآوردی بر هزینه‌ها و بودجه ای که در اختیار دارید داشته باشید. اما در چند سال گذشته، اکثر مشتریان ما گزینه سرمایه گذاری برای خرید یک کابین دوش شیشه ای بدون فریم (فریم لس) را انتخاب می‌کنند و برای این انتخاب دلایلی نیز دارند که به آنها می‌پردازیم :

مزایای کابین دوش شیشه ای بدون فریم
کابین دوش شیشه ای

۱- تولید و نصب در ابعاد و سایز های مختلف کابین دوش شیشه ای بدون فریم

شما قادرید در هر ابعاد و سایزی از کابین دوش بدون فریم استفاده کنید. این قابلیت انعطاف پذیری بسیاری در طراحی فضای مورد نیاز کابین دوش به شما می‌دهد و انتخاب آن را برای هر بخش یا هر شکلی ممکن می‌سازد. چه فضایی بزرگ برای گرفتن دوش نیاز داشته باشید، چه گوشه‌ای از حمام را محفظه‌ی شیشه ای خود در نظر گرفته‌اید، کابین دوش شیشه‌ای فریم لس، انتخابی مناسب جهت برطرف کردن نیازهای شماست.

بیشتر بخوانید: درب شیشه ای حمام

دوش شیشه ای
دوش شیشه ای

۲- کابین دوش فضای شما را بزرگ تر نشان می دهد

استفاده از کابین دوش شیشه ای بدون فریم باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. پرده های دوش و درب‌های کشویی کابین حمام موجب از بین‌رفتن دید و کوچک دیده شدن فضا می‌شود. بنابراین اگر حمام بزرگی در اختیار ندارید، استفاده از کابین دوش بدون فریم بهترین انتخاب ممکن بین گزینه های موجود می‌باشد.

شیشه کابین دوش
شیشه کابین دوش

۳- از جریان نور در کابین حمام شیشه ای لذت ببرید

استفاده از کابین حمام شیشه ای به نور اجازه عبور در فضای حمام می‌دهد. هیچ کس دوست ندارد در فضایی تاریک دوش بگیرد. با کابین دوش شیشه ای بدون فریم، نور طبیعی و نور چراغ ها به خوبی در حمام جریان پیدا می‌کنند و فضای کابین دوش شما را روشن می‌کنند.

مزایای کابین دوش شیشه ای بدون فریم
کابین دوش شیشه ای

۴- کابین دوش فریم لس جرم نمی گیرد

از آنجایی  که این نوع کابین دوش یراق آلات در اطراف ندارند و بنابراین فضایی جهت جمع شدن آب و صابون و کپک زدن نیز وجود نخواهد داشت.

کابین شیشه ای دوش
کابین شیشه ای دوش

۵- نظافت آسان کابین دوش شیشه ای بدون فریم

در مجموع پاک کردن و تمیز کردن حمام کاری نیست که کسی به آن علاقه‌مند باشد، چرا که طاقت فرسا و سخت است. اما با کابین دوش شیشه ای فریم لس به آسانی و با یک اسفنج و شیشه پاک کن بخش زیادی از کار شما تمام شده است و درخشندگی آن به تمیز دیده شدن حمام کمک می‌کند.

برای مشاهده نمونه کارهای ما به آپارات پنجره شهر مراجعه نمایید.

اتاق دوش شیشه ای
اتاق دوش شیشه ای

شیشه ضد بخار اتاق دوش شیشه ای

بخار گرفتگی سطح شیشه همواره یکی از مضرات استفاده از شیشه در برخی مکان ها یا کاربردها می‌باشد. استفاده از آب جهت از بین بردن بخار شیشه علاوه بر این که راه حل کاربردی نیست، مصرف آب را نیز بالا برده و باعث هدر رفت آب می‌شود. برای اینکه از بخار شیشه حمام جلوگیری کنید، قبل از بازکردن دوش آب مقدار کمی اسپری نانوسان ضدبخار روی سطح شیشه اسپری نمی‌کنیم و سپس مجدد محلول دوم را با اسفنچ مخصوص به همان صورت اسپری می‌کنیم سپس بعد از یک روز که نانو روی شیشه سخت شد می‌توانیم به مدت ۶ ماه بدون بخار روی شیشه از حمام استفاده کنیم و لذت ببریم. در صورت استفاده از اسپری ضد بخار برای شیشه حمام موجب آب‌گریزی و آسان تمیز شوندگی شیشه حمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: انواع شیشه سکوریت

مزایای کابین دوش شیشه ای بدون فریم
دوش شیشه ای

انواع شیشه و کاربرد آن

امروزه به دلیل افزایش انواع شیشه‌ها، تشخیص شیشه مناسب در هر زمینه کار نسبتا دشواری شده‌است. از این‌رو شناخت انواع شیشه پنجره، قابلیت‌ها و کاربردهای آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در استفاده بهینه از این ماده مهم، چه در افزایش بهره‌وری و چه در افزایش زیبایی ساختمان داشته باشد.

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره، کابین دوش شیشه ای، توری پلیسه پنجره، پرده های مدرن و … می باشد. جهت سفارش محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پروژه های اجرایی پنجره شهر

دیوایدر شیشه ای حمام
دیوایدر شیشه ای حمام
کابین دوش شیشه ای
کابین دوش شیشه ای
دیوایدر شیشه ای حمام
دیوایدر شیشه ای حمام
کابین دوش شیشه ای
کابین دوش شیشه ای
۵/۵ - (۱ امتیاز)

۱۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *