ویترین طلافروشی

ویترین طلافروشی


در ویترین شیشه ای طلا فروشی از انواع مختلف شیشه دوجداره میتوان استفاده کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

شیشه سکوریت طلا فروشی

متداول‌ترین نوع ویترین‌های شیشه‌ای که دراغلب فروشگاه‌ها اجرا می‌شود با استفاده از شیشه سکوریت تولید شده است، این نوع ویترین‌ها از شیشه‌های ۱۰ میل تشکیل شده چرا که مقاومت بالایی داشته و از وزن مناسبی جهت جابجایی برخوردار است اما برای جابجایی بعضی از ویترین شیشه ای طلافروشی به دلیل ابعاد بزرگ و وزن زیاد باید از جرثقیل‌های مخصوص حمل شیشه استفاده کرد.

ویترین شیشه ای
ویترین شیشه ای

شیشه لمینت طلا فروشی

یکی دیگر از ویترین‌های شیشه ای با استفاده از شیشه‌های سکوریت لمینت شده تولید می‌شود، این نوع ویترین‌ها اغلب در جواهر فروشی‌ها اجرا می‌شود و از لایه‌های مختلف شیشه سکوریت تشکیل شده است، برای تولید ویترین شیشه ای طلا فروشی در ابتدا شیشه‌های ۱۰ میل با ابعاد یکسان برش داده شده و سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده می‌شوند و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB به دیگر چسبیده می‌شوند.

کاربرد اصلی ویترین شیشه ای طلافروشی لمینت در جلوگیری از ورود سارقان به داخل فروشگاه است به صورتی که حتی اگر ضربه‌های شدیدی به شیشه وارد شود و شکسته شود، ذرات آن از هم جدا نخواهد شد. همچنین شیشه لمینت بیش از سه لایه نیز به عنوان شیشه ضدگلوله شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: شیشه ضد گلوله

شیشه خم ویترین
شیشه خم ویترین

شیشه خم ویترین طلا فروشی

جدیدترین نوع ویترین‌های شیشه ای که با استفاده از شیشه های سکوریت و شیشه خم تولید می‌شود. با بکارگیری این نوع شیشه‌ها علاوه بر ایمنی، نمای بسیار زیبایی نیز در فروشگاه ایجاد خواهد کرد، برای تولید ویترین شیشه‌ای طلا‌ فروشی خم ابتدا شیشه‌ها در ابعاد موردنظر برش داده شده و سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته شده و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB شیشه‌های خم به هم چسبیده می‌شوند.

ویترین طلا فروشی مدرن
ویترین طلا فروشی مدرن

استفاده از شیشه سندبلاست

با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح‌های مختلفی روی ویترین شیشه ای طلا فروشی به صورت مات و رنگی ایجاد می‌شود، به عنوان مثال می‌توان لوگوی فروشگاه را روی شیشه سندبلاست کرد.

برای مشاهده ویدئوهای شیشه سند پلاست به آپارات پنجره شهر مراجعه نمایید.

استفاده از شیشه هوشمند

شیشه هوشمند مدل خاصی از ویترین‌های شیشه ای می باشد که از طریق ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و بالعکس تبدیل می‌شود، شیشه هوشمند از طریق الکترسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد. لازم به ذکر است ویترین شیشه‌ای طلا فروشی در کشور‌های اروپایی نیز به کرات استفاده می‌شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: پارتیشن شیشه ای

ویترین طلا فروشی مدرن
ویترین طلا فروشی مدرن

شیشه ضدگلوله طلا فروشی

بعضی از شیشه‌های طلا فروشی از جنس لمینت شفاف ساخته شده‌اند و در هنگام شکستگی و برخورد گلوله پودر می‌شوند و به دلیل چسبندگی که در لایه‌های زیرین وجود دارد از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌شود. زمانی که گلوله به سطح کریستال شفاف این محصولات برخورد می‌کند، لایه‌های درونی متراکم شده و مانع عبورگلوله می‌شوند.

مهم ترین تفاوت شیشه ضدگلوله طلا فروشی و معمولی در نوع مقاومت آنها می‌باشد. در شیشه چند لایه هنگامی که گلوله به سطح لایه اول برخورد می‌کند سطح ابتدایی کریستالی آن خورد شده و گلوله در سطح دوم متوقف می‌شود.

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره، شیشه‌های ضدگلوله طلا فروشی، توری پلیسه، پرده های مدرن و … می باشد. جهت سفارش محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *