هافمن سرویس

هافمن سرویس


چنانچه از درب و پنجره‌های قدیمی خود خسته شده‌ای و تصمیم دارید درب و پنجره‌های upvc را جایگزین آنها کنید هافمن سرویس یک پیشنهاد عالی برای شما می‌باشد. شرکت هافمن از پیشگامان صنعت درب و پنجره دوجدار در ایران می‌باشد. این شرکت از جدیدترین خدمات خود، جهت حفظ حقوق مصرف کننده و همچنین کیفیت فنی بالاتر درب و پنجره upvc اقدام به اجرای طرح هافمن سرویس نموده است. جهت اطلاع از شرایط این طرح و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در پنجره شهر تماس حاصل فرمایید.

هافمن سرویس تمامی شرایط و امکانات لازم را برای تعویض سریع و به صرفه‌ی انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره فراهم می‌سازد. از جمله مزایای هافمن سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه محصول با کیفیت
  • پاسخگویی مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای
  • سریع و در دسترس بودن این سرویس
  • انجام خدمات اندازه گیری توسط متخصصین به صورت رایگان و در کمترین زمان

پنجره‌های قدیمی می‌توانند موجب هدر رفتن زمان و انرژی بشوند، اما تعویض طلایی به شما کمک می‌کند تا از این اتفاقات جلوگیری کنید و در هزینه‌ها و زمان صرفه جویی بشود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره وین تک

همچنین لازم به ذکر است شرکت وین تک نیز خدمات تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره وین تک را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا توسط افراد متخصص و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. جهت کسب اطلاعات دقیق از خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در پنجره شهر تماس حاصل فرمایید.

هافمن سرویس
هافمن سرویس

قیمت پنجره با شیشه دوجداره

قیمت یک پنجره با شیشه دوجداره با توجه به موقعیت ساختمان و همچنین سلیقه مشتری تعیین می‌شود. به عبارت دیگر، جهت تعیین قیمت پنجره دوجداره، باید تعدادی از فاکتورها را در نظر گرفت. در نتیجه، برای آگاهی از قیمت پنجره دوجداره، پروژه موردنظر باید توسط یک متخصص به دقت بررسی شود و اندازه گیری‌های دقیق ابعاد پنجره انجام شود و سلیقه نظر مشتری در نظر گرفته شود. به شما اطلاع داده می‌شود. اما در صورت تمایل می‌توانید با اندازه گیری حدودی از ابعاد پنجره در مورد قیمت تقریبی آن اطلاعات کسب کنید.

مزایا استفاده از پنجره دوجداره

  • نصب سریع و آسان
  • نظافت و شستشوی آسان
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • عدم پوسیدگی و زنگ زدگی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • بالا بردن ارزش ملک و زیبایی نمای ظاهر ساختمان
  • این پنجره‌ها با توجه به کیفیت فوق العاده‌ای که دارند، دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشد.
  • همچنین پروفیل پنجره دوجداره عایق بسیار قوی در برابر صوت، حرارت و گرد و غبار می‌باشد.

برای مشاهده نمونه کارهای ما به آپارات پنجره شهر مراجعه نمایید.

هافمن سرویس
هافمن سرویس

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

تجهیزات و بخش‌های مختلف هر ساختمان و خانه‌ای به مرور زمان قدیمی و کهنه می‌شوند و به بازسازی، تعمیر و یا حتی تعویض احتیاج دارند. درب و پنجره‌های خانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با گذشت زمان، در اثر مجاورت درب و پنجره‌ها با رطوبت، باد و باران و انواع آلودگی ها و … این بخش دچار خرابی می‌شود و باید برای جلوگیری از ایجاد آزار و اذیت و همچنین خرابی ظاهر محیط به فکر تعویض پنجره قدیمی باشید. تعویض درب و پنجره در ذهن ما با تخریب و بنایی همراه است و همین می‌تواند موجب شود تا و به دلیل نگرانی بابت زمان بر، هزینه بر بودن یا مشکلات متعدد تخریب از انجام این کار منصرف شده باشید.

اما لازم به ذکر است که شما می‌توانید بدون هیچ گونه تخریبی پنجره قدیمی خود را با انواع پنجره‌های upvc تعویض کنید. امکان نصب پروفیل‌ها روی تمام پنجره‌های چوبی، آهنی، آلوینیومی وجود دارد. برای انجام این کار نیاز به هیچ گونه گچ بری و بنایی نیست و تنها لنگه‌های پنجره و شیشه آن‌ها از جایشان بیرون آورده می‌شوند و قاب قدیمی و برای قرارگیری زیر کار پروفیل‌ها آماده می‌شوند.

هافمن سرویس
هافمن سرویس

شرکت پنجره شهر ارائه دهنده خدمات تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب با پروفیل های برند معتبر وین تک و هافمن می باشد. جهت اطلاع از قیمت و مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

۰۹۱۱۴۰۰۳۳۳۸

امتیاز دهید

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *