درب و پنجره آلومینیوم کشویی

درب و پنجره آلومینیوم کشویی


یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین مدل‌های درب آلومینیوم موجود در بازار سیستم درب و پنجره آلومینیوم کشویی کشویی می‌باشد که به صورت‌های کشویی معمولی، کشویی لیفت و درب کشویی فولکس واگنی اجرا می‌شود. اما ساده‌ترین و به صرفه‌ترین مدل آن درب آلومینیوم کشویی معمولی می‌باشد که به صورت ریلی در راستای افقی به چپ و راست باز می‌شود.

ویدئو اجرای پنجره آلومینیومی کشویی


پنجره آلومینیوم کشویی یا لولایی؟!

این پنجره‌ها اگرچه از لحاظ عایق بندی و مقاومت در برابر اتلاف انرژی به پنجره‌های آلومینیوم لولایی نمی‌رسند اما تا حدود زیادی رضایت مندی مشتریان را به دلیل سادگی و سهولت در کارایی به خود جلب کرده اند. به دلیل حرکت ریلی در راستای افقی در این پنجره‌ها و عدم مزاحمت برای پرده‌ها، این پنجره‌ها فروش نسبتا بالاتری نسبت به پنجره‌های آلومینیوم لولایی دارند.

درب و پنجره آلومینیوم کشویی

ساختار درب و پنجره آلومینیوم کشویی

سیستم این نوع درب و پنجره به گونه‌ای طراحی شده که سبک و دارای استحکام بسیار بالایی می‌باشد و همچنین از کیفیت آب بندی و هوا بندی مناسبی برخوردار است. این پنجره‌ها قابلیت ساخت به صورت دو، سه، چهار لنگه و حتی بیشتر را دارند، کتیبه‌های این پنجره را می‌توان در بالا، پایین و یا در بغل قرار داد. برای نصب این مدل پنجره‌ها از چهارچوب آلومینیومی یا آهنی، که توسط پنجره شهر تولید می‌شود، استفاده می‌گردد.

بیشتر بخوانید: شیشه دو جداره

درب و پنجره آلومینیوم کشویی
درب آلومینیوم کشویی

انواع پنجره آلومینیومی کشویی

این مدل پنجره، همانند پنجره آلومینیوم لولایی به دو صورت درب و پنجره آلومینیومی نرمال (اختصاصی) و پنجره آلومینیوم ترمال بریک تولید می‌شود که از دو لنگه‌ی ثابت و متحرک تشکیل می‌شود، پروفیل مورد استفاده برای قسمت متحرک آن، پروفیل بازشو یا لنگه ونت (vent) و قسمت ثابت آن هیدن ونت (hidden vent) می‌باشد. جنس غلطک مناسب برای این سیستم، غلطک سرامیکی یا استیل است که هم از نظر روان بودن و هم تحمل وزن بالا قابل قبول می‌باشد.

بیشتر بخوانید: پروفیل آلومینیوم آکپا

درب و پنجره آلومینیوم کشویی
درب و پنجره آلومینیوم کشویی

مزایای پنجره و درب آلومینیومی کشویی

  • این پنجره‌ها قابلیت استفاده از هر گونه پرده‌ها را فراهم می‌کنند.
  • از دیگر خصوصیات مثبت این پنجره‌ها امکان ساخت در ابعاد بزرگ پنجره و شیشه می‌باشد.
  • این مدل درب و پنجره‌ها به دلیل زیبایی و سهولت در باز و بسته شدن مورد توجه می‌باشند.
  • با امکان عایق‌بندی و ابداع پروفیل‌های ترمال بریک مشکل اتلاف انرژی این نوع پنجره هم تا حد زیادی برطرف شده است.
  • از دیگر خصوصیات بارز و متمایز در درب و پنجره‌های آلومینیومی کشویی امکان انتخاب رنگ دلخواه در طیف رنگ‌های گوناگون برای مشتریان می‌باشد.
  • این پنجره‌ها فضای کمتری نسبت به انواع دیگر اشغال می‌کنند و با توجه به کوچکتر شدن فضای ساختمان‌های جدید، مورد توجه سازندگان قرار گرفته‌اند.

برای مشاهده نمونه کارهای ما به آپارات پنجره شهر مراجعه نمایید.

پنجره کشویی
پنجره کشویی

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی

قیمت این نوع پنجره بر حسب متر مربع می‌باشد و مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت عبارتند از:

  • جنس یراق آلات
  • عرض و ارتفاع پنجره
  • کشور تولید کننده یراق (ترکیه، آلمان)

بیشتر بخوانید : درب و پنجره دوجداره آلومینیوم + لیست قیمت

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره، استخر شیشه ای، نرده شیشه ای، توری پلیسه ای، پرده های مدرن و … می باشد. جهت سفارش محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۴/۵ - (۳ امتیاز)

۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *