درب و پنجره کشویی فرانسوی

درب و پنجره کشویی فرانسوی


درب و پنجره دوجداره UPVC دارای انواع مختلفی می‌باشد و هر شخص با توجه به نیاز خود درب و پنجره یو پی وی سی مناسب را می‌تواند سفارش دهد. درب و پنجره کشویی فرانسوی یک راه حل زیبا برای فضاهایی است که محدودیت فضا وجود دارد و فرد به دنبال تابش نور بیشتر به فضای داخلی خانه است.

ابتدا لازم می‌دانیم در رابطه با درب‌های فرانسوی به شما اطلاعاتی بدهیم. این درب‌ها بسیار سبک هستند و در طول و عرض آنها پانل‌های شیشه‌ای کوچک وجود دارد. به مدل‌های کوچک آنها پنجره فرانسوی می‌گویند. تنها تفاوت بین درب‌ها و پنجره‌های فرانسوی نحوه استفاده از آنهاست، یکی کوچکتر از دیگری است.

ویژگی اصلی یک درب و پنجره فرانسوی این است که این یک جفت پنجره یا درب دو طرفه است که از وسط باز می‌شود، یا به سمت داخل و یا خارج. در داخل قاب درب‌های فرانسوی چند پانل شیشه‌ای ویژه وجود دارد که به آنها ظاهری کلاسیک بخشیده و باعث شده که جذابیت آنها روز به روز افزایش یابد. درب‌های فرانسوی کشویی بدین صورت می‌باشند که از مرکز به سمت دو طرف باز می‌شوند و تفاوتی در عملکرد آنها با درب‌های فرانسوی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: جان پناه پنجره

در فرانسوی
در فرانسوی

انواع درب‌های فرانسوی

درب‌های فرانسوی به دو دسته تقسیم می‌شوند :

  • داخلی
  • خارجی

درب‌های خارجی برای اتصال خانه با پاسیو و فضای بیرونی است. درب‌های فرانسوی UPVC در حالت معمولی مانند یک درب معمولی به نظر می‌رسد اما باز شدن آن متفاوت است و از وسط به طرفین باز می‌شود. این درب‌ها برای باز شدن به عرض بازشو نیاز دارند. دو ویژگی مهم این درب‌ها که توجه افراد را به خود جلب کرده است باز شدن از مرکز و ظاهر کلاسیک این نوع درب‌هاست.

پنجره مدل فرانسوی
پنجره مدل فرانسوی

ویژگی‌های اصلی طراحی درب‌های خارجی فرانسوی پاسیو

اول از همه، شما نیاز به عرض بازشو در دسترس دارید تا بتوانید از یک درب پاسیو کشویی استفاده کنید. ۲ ویژگی درب فرانسوی عبارتند از:

  • باز شدن از مرکز
  • ظاهر کلاسیک

در حالت ایده آل، پانل‌ها باید همگی هم اندازه باشند تا زمانی که بخش‌های مرکزی باز می‌شوند، ورودی یا خروجی مناسب و معقولی را در اختیار شما قرار دهند. اگر ۲ پانل جانبی به طور قابل توجهی کوچکتر از پانل‌های درب باشند، بنابراین فضای زیادی برای عبور نخواهید داشت. برای ساخت این درب‌ها نیز از UPVC استفاده می‌شود. زیرا مقاومت و ماندگاری آنها بسیار بالا است.

درب فرانسوی کشویی
درب فرانسوی کشویی

یو پی وی سی

به عنوان یک عایق طبیعی که به راحتی می‌تواند در پنجره‌ها و درب‌ها به کار برده شود، upvc به طور گسترده‌ای در ساخت درب‌های پاسیو استفاده می‌شود. درب‌های با ابعاد بزرگتر نیاز به پروفیل‌های upvc تقویت شده با فولاد دارند تا مقاومت مورد نیاز را به چارچوب دهند.

از لحاظ ظاهری پروفیل upvc دارای رنگبندی مختلف و همچنین با روکش‌های طرح چوب (لمینت) عرضه می‌شوند. رنگ‌ها به صورت دائمی، مقاوم در برابر محو شدگی و لایه لایه شدن هستند و همچنین عایق صوتی و حرارتی بسیار خوب هستند.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت پنجره دوجداره

پنجره فرانسوی ایده آل
پنجره فرانسوی ایده آل

این درب‌ها ضد سرقت هستند

با استفاده از درب‌های کشویی فرانسوی upvc می‌توان به راحتی از لحاظ ایمنی و امنیت و بهره‌وری انرژی خیالی آسوده داشت. زیرا در ساخت آنها نکات استاندارد به خوبی رعایت شده و امنیت بالایی دارند و شما را از لحاظ آسیب‌های جسمانی در امان نگه می‌دارند. همچنین علاوه بر عایق‌بندی این درب‌ها را ضد سرقت کرده است.

پنجره فرانسوی
پنجره فرانسوی

بهره‌وری از انرژی

با استفاده از این درب‌ها می‌توانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. زیرا این درب‌ها عایق بندی کامل در برابر گرما و سرما دارند و اجازه هدر رفتن انرژی را نمی‌دهند.

برای مشاهده نمونه کارهای ما به آپارات پنجره شهر مراجعه نمایید.

پنجره های فرانسوی
پنجره های فرانسوی

قیمت درب و پنجره کشویی فرانسوی

قیمت پنجره فرانسوی به عوامل بسیاری بستگی دارد و به همین دلیل هم نمی توان یک قیمت یکسان و دقیق اعلام کرد.

  • ابعاد دقیق درب و پنجره
  • تعداد بازشو و یراق آلات
  • نوع پروفیل مصرفی
  • نوع بازشو
  • ابعاد و نوع شیشه مصرفی
  • کیفیت تولید
  • کیفیت جوش
  • هزینه حمل و نقل و نصب پنجره
  • و …

بیشتر بخوانید: توری پنجره کشویی

پنجره طرح فرانسوی
پنجره طرح فرانسوی

شرکت پنجره شهر تولید و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره، توری پلیسه ای، پرده‌های مدرن و شیشه سکوریت می باشد. جهت سفارش محصولات و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پروژه های اجرایی پنجره شهر

پروژه درب دوجداره فرانسوی طرح چوب
پروژه درب دوجداره فرانسوی طرح چوب
پروژه پرده ترک پنل ساری
درب و پنجره کشویی فرانسوی
پروژه درب دوجداره فرانسوی طرح چوب
پروژه درب دوجداره فرانسوی طرح چوب
پروژه پرده ترک پنل فیلبند
درب و پنجره کشویی فرانسوی
امتیاز دهید

۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *