پروژه پله شیشه ای

پروژه پله شیشه ای

پروژه پله شیشه ای که شرکت پنجره شهر افتخارِ انجامِ آن را به عهده داشته و به صورت کاملا حرفه‌ای و در کمترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسانده است.

در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با نرده شیشه‌ای می‌دهیم تا شما عزیزان اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید.

سازه پله شیشه ای

پله های شیشه ای اصولا با سازه‌های خاص ترکیب می‌شوند که جنس آن‌ها متفاوت بوده و شامل موارد زیر می‌باشند :

  • ساز با ساختار قوطی چوبی
  • سازه‌هایی با استراکچری از جنس قوطی استیل
  • سازه‌ با استراکچری از جنس قوطی آهن رنگ شده
  • سازه‌های با استراکچری از جنس لوله استیل و گردان
  • سازه‌ با استراکچری از جنس لوله استیل حول یک محور

ساخت پله شیشه ای

راه پله های شیشه ای از شیشه چند لایه سکوریت یا لمینت روی هم پرس شده با مقاومت بالا ساخته می‌شوند که می‌تواند دارای کنتراست‌های رنگی متفاوتی نیز باشند. به همین دلیل شفافیت پله های شیشه ای می‌تواند موجب تلفیق معماری و طراحی ساختمان شود. در بخش پاخور پله شیشه ای، شیارهایی ایجاد می‌شود که موجب ایمنی بیشتر راه پله‌ها می شود و از لغذیدن ساکنان هنگام تردد بر روی پله‌ها جلوگیری می‌شود.

مزایای راه پله های شیشه ای

اگر فضا اجازه بدهد پله های شیشه ای باعث می‌شوند فضا بسیار پر نورتر و زیباتر بنظر آید. با نور طبیعی که از دو طرف به پله ها می‌تابد، این پله‌ها منزل را بزرگتر نشان می‌دهند. البته استفاده از پله شیشه ای در منظره‌های طبیعی و فضاهایی با نورهای طبیعی بسیار جذاب می‌باشند، حتی در صورتی که پله‌های مورد استفاده به طور کامل از جنس شیشه نباشند نیز نور طبیعی از فضای درونی پله‌ها به داخل ساختمان می‌تابد و فضایی دلپذیر را ایجاد می‌کند.

پله های شیشه ای به گونه‌ای هستند که شما به آسانی می‌توانید به آنها فرم‌های مختلف و متفاوتی را بدهید. این نوع متریال به راحتی شکل پذیرند و تمام عناصر آن به راحتی می‌توانند به یکدیگر متصل شوند. استحکام بالا در کنار سرعت نصب بالای آن از دیگر مزیت‌های پله های شیشه ای است.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *