پروژه پارتیشن شیشه ای نوشهر

پروژه پارتیشن شیشه ای نوشهر

پروژه پارتیشن شیشه ای نوشهر که شرکت پنجره شهر افتخارِ انجامِ آن را به عهده داشته و به صورت کاملا حرفه‌ای و در کمترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسانده است.

در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با این پروژه می‌دهیم تا شما عزیزان اطلاعات بیشتری کسب کنید و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

تاریخ اجرا : زمستان ۱۴۰۰

محل اجرای پروژه : مکان اجرای پروژه در نوشهر می باشد و جهت ایجاد پارتیشن در دفتر پنجره شهر شعبه شهر نوشهر صورت گرفته است.

ابعاد کلی : ۶ مترمربع

نوع شیشه مصرفی: شیشه سکوریت با ضخامت ۱۰ میل

متراژ شیشه مصرفی : متراژ شیشه استفاده شده در این پروژه ۲ قطعه شیشه در ارتفاع ۲۵۷.۵ و عرض ۱۰۹.۵ و یک قطعه شیشه در ابعاد ۳۷.۵*۹۰ در مجموع حدود ۶ مترمربع می باشد.

فریم (پروفیل) مصرفی : فریم استفاده شده در این پروژه پارتیشنی فیکس یا کلکلوم تقه ای از جنس آلومینیوم سبک و رنگ مشکی مات می باشد.

متراژ پروفیل مصرفی : در این پروژه حدودا ۱۶ متر شاخه پروفیلی استفاده شده است.

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره

امروزه بیش از هر زمان دیگری فضای آپارتمان‌ها و دفاتر اداری در حال کوچک شدن است. و دیوارکشی به این مسئله بیشتر دامن می‌زند. پارتیشن به معنای قسمت‌بندی و جداسازی است. با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای می‌توان از فضای موردنظر استفاده بهینه کرد. مثلا فضاهای بزرگ را می‌توان به چند قسمت تقسیم بندی کرد. و عملکردی متفاوت در هر بخش انجام داد. شیشه به نحوی تاثیر گذار است که دیگر حس خفگی و حضور در فضای کوچک شما را احاطه نمی‌کند.

مزایای درب و پنجره آلومینیوم اختصاصی

  • رنگ و طرح‌های گوناگون
  • امکان نصب بسیار سریع
  • ظریف و زیبا با استحکام بالا
  • غیر قابل اشتعال با امنیت بالا
  • این متریال کاملا قابل بازیافت می‌باشند
  • قابلیت نصب شیشه‌های یک و دوجداره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *