پروژه پنجره دوجداره و نرده شیشه ای نوشهر
پروژه پنجره دوجداره و نرده شیشه ای نوشهر
پروژه پنجره دوجداره و نرده شیشه ای نوشهر

پروژه پنجره دوجداره و نرده شیشه ای نوشهر

پروژه پنجره دوجداره و نرده شیشه ای نوشهر

پروژه پنجره دوجداره و نرده شیشه ای نوشهر که شرکت پنجره شهر افتخارِ انجامِ آن را به عهده داشته و به صورت کاملا حرفه ای و در کمترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسانده است.

اطلاعات پروژه

نوع پروفیل

نوع پروفیل به کار رفته در این پروژه آلومینیوم ترمال بریک می‌باشد.

نوع یراق آلات

نوع یراق آلات استفاده شده در پروژه برند GU آلمان می‌باشد.

مدت گارانتی

مدت گارانتی درب و پنجره‌های مصرفی در پروژه ده سال است.

پنجره دوجداره ترمال بریک

درب و پنجره دوجداره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی جهان می‌باشد. در پنجره آلومینیومی، ترمال بریک به این معنا می‌باشد که لایه ای خاص در میانه دیوارهای پروفیل آلومینیوم قرار می‌گیرد تا مانع از اتلاف انرژی در پنجره‌های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بشود. لاستیک‌های پلی آمید ما بین جدار داخلی و خارجی پروفیل توسط ماشین آلات دوخته می‌شوند و امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را میسر می‌نماید.

مزایای لاستیک های پلی آمید

پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارت‌های بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه uv حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه‌های پلی آمید می‌باشد. این تیغه مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می‌شود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت می‌باشد.

ویژگی های پنجره ترمال بریک

این پنجره‌ها به دلیل داشتن تیغه های پلی آمید عایق بسیار خوبی در برابر حرارت، رطوبت و صوت می‌باشد. این ویژگی پنجره ترمال بریک موجب شده که استفاده از آن ها تا اندازه زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری کند. همچنین عایق صوت بودن این محصول باعث می‌شود آرامش بیشتری در خانه فراهم شود. این پنجره‌ها آلومینیومی هستند و در نتیجه وزن سبکی دارند. سبکی برای درب و پنجره‌ها مزیت خوبی به حساب می‌آیند. البته این سبکی باعث نمی‌شود که در برابر فشار باد ضعیف باشند.

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب درب و پنجره‌های هر ساختمانی تاثیر دارد زیبایی و تنوع رنگ است. رنگ‌های پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق العاده بیش از ۲۵۰ رنگ متنوع را در اختیار مصرف کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *