پله شیشه ای

امروزه با افزایش علاقه به زیباسازی فضا و دکوراسیون داخلی، استفاده از پله های شیشه ای افزایش پیدا کرده است. پله شیشه ای یا Glass staircase یکی از زیباترین و جدید ترین موارد استفاده از شیشه به عنوان یک المان سازه ای می‌باشد.

پله های ساخته شده از شیشه چشم نواز تر بوده و فضای کمتری را نسبت به دیگر پله ها اشغال می کنند و همین امر باعث شده تا توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب نماید. در این نوع پله ها، کف از جنس شیشه های مقاوم سکوریت و لمینت ساخته شده است که می توانند به خوبی وزن انسان را تحمل کنند.

یکی دیگر از مزایای راه پله های شیشه ای ، عبور نور از آن هاست ک همین امر موجب می شود که خانه در نور روز از نظر زیبایی ظاهری جذاب تر به نظر برسد.شکل پذیر بودن، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شیشه می باشد که به واسطه آن می توان فرم ها و شکل های گوناگونی به شیشه داد.

پله های شیشه ای در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و ساخته می شوند. مجموعه پنجره شهر تولیدکننده و مجری با کیفیت ترین پله های شیشه ای با بهترین متریال می باشد. در ادامه به مشاهده تصاویر پله شیشه ای های اجرا شده توسط مجموعه پنجره شهر میپردازیم.

امتیاز دهید